یک اندیمشکی دانشجوی برتر شبه قاره ی کهن شد

خورنا: رایزن علمی ایران در شبه قاره طی اطلاعیه ای اسامی برگزیدگان جشنواره دانشجویان برتر شبه قاره ی کهن در سال ۲۰۱۳ را اعلام کرد که نام دکتر کیانوش قلاوند در میان اسامی پنج فرد برگزیده ی این جشنواره به چشم میخورد .

به گزارش خبرنگار خورنا از اندیمشک، کیانوش قلاوند متولد سال ۱۳۵۲ در شهرستان اندیمشک در استان خوزستان است ایشان مدرک کارشناسی خود را در رشته ی ترویج کشاورزی از دانشگاه گرمسار دریافت کرده و سپس در مقطع کارشناسی ارشد این رشته را در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران ادامه داد.

پس از اتمام دوره ی کارشناسی ارشد برای ادامه ی تحصیل به شهر چندیگر هندوستان آمد و رشته ی اقتصاد علوم محیطی و کشاورزی را در دانشگاه پنجاب در مقطع دکتری به پایان رسانید. گرایش تحصیلی دکتر قلاوند در حوزه ی ریسک و بیمه است. او در هر سه مقطع تحصیلی جزوء دانشجویان ممتاز بوده است.

دکتر قلاوند ۴ جلد کتاب به زبان انگلیسی منتشر کرده اند و بیش از ۶۰ مقاله به زبان های فارسی و انگلیسی در ژورنال ها، سمینار ها و همایش های مختلف دارند. او هم اکنون کاندیدای دوره ی فوق دکتری اقتصاد واخلاقیات علوم محیطی است.

گفتنی است این جشنواره بامشارکت انجمن اسلامی دانشجویان شبه قاره و کمیته ی علمی از میان آثار ارسالی به دبیرخانه ی این جشنواره برگزارمیگردد که امسال نیز ضمن اهدای مدال طلای این رقابت ها به دکتر قلاوند از این نخبه ی علمی خوزستان با اهدای جایزه ی مالی این رقابت ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/ محمدامین جمشیدی