گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش عشایر کشور در اهواز

خورنا: معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر از گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش عشایر کشور در اهواز، برای بررسی مشکلات عشایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اردشیر شجاعی عصر امروز در گردهمایی عشایر خوزستان که در منطقه عملیاتی فکه برگزار شد اظهار داشت: قبل از هرچیز فرارسیدن دهه فجر را به عشایر انقلابی تبریک می‌گویم و خوشحالم که درمیان شما و در منطقه عملیاتی فکه حضور دارم.

وی ادامه داد: وقتی به من گفتند قرار است به این مراسم بیایم با کمال میل پذیرفتم به دلیل آنکه متوجه شدم قرار است این مراسم در منطقه عملیاتی فکه برگزار شود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: خدمت به دانش آموزان عشایر که از ناب‌ترین و اصیل‌ترین دانش آموزان هستند باعث افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: بودن در کنار شما برای من یادآور دوران تحصیلم در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته است، به عقیده من عشایر می‌توانند با تلاش بلند‌ترین قله‌های علم را فتح کنند.

شجاعی عنوان کرد: در بخش عشایری ما ۱۴ هزار نفر را تحت پوشش داریم که توسط یک هزار و ۲۰۰ معلم و در ۵۵۰ مدرسه مشغول تحصیل هستند.

وی در پایان ابراز داشت: گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش عشایر کشور در راستای بررسی مشکلات تحصیلی عشایر، در اهواز برگزار می‌شود.