برگزاری همایش حجاب و عفاف در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

خورنا: همایش حجاب و عفاف به منظور تبلیغ پوشش اسلامی ۲۶ بهمن ماه در محل تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می شود.
خانم فهیمه عباسی مسوول بسیج جامعه پزشکی خواهران دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام این خبر گفت: در این همایش که برای دو گروه هدف دانشجو و کارکنان برگزار می شود، کلاس های جداگانه ای همچون پایه ریزی ازدواج (برای دانشجویان) و تعارض مرد و زن در پزشکی با حضور اساتید برجسته کشوری برای کارکنان  دایر می شود.
وی با بیان اینکه در حاشیه این همایش علاوه بر برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به مقالات برتر، جوایز نفیسی اهدا می شود، افزود: سخنرانی های کشوری، پاسخ اندیشه با حضور مشاوران برجسته و گفتمان، برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان و مسابقه های متنوع برای بزرگسالان با اهدای جوایز، عرضه محصولات فرهنگی حجاب و عفاف در نمایشگاه به ویژه پوشاک همچون چادر، مقنعه، مانتو و غیره با تخفیف ویژه برای عموم مردم نیز از دیگر برنامه های بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.
عباسی با اشاره به اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب به مدت ۴ روز برای شهروندان خوزستانی دایر است، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاح این نمایشگاه ساعت ۱۲ شنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه امسال با حضور دکتر ایدنی رییس و حجت الاسلام عادلی نژاد سرپرست نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می شود.