دو جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در ایذه و اندیکا افتتاح شد

خورنا: رییس روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز از بهره برداری دو جایگاه عرضه فرآورده های نفتی روز چهارشنبه با حضور مسولان محلی در مناطق کوهستانی ایذه و اندیکا خبرداد.

ˈسید اسد میرعالیˈ درگفت و گو باخبرنگار ایرنا دراین باره افزود: یکی از این پروژه های افتتاحی، جایگاه عرضه فرآورده های نفتی ورناصری اندیکا است که در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۰ مترمربع و با هزینه ای افزون بر پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

ˈسید اسد میرعالیˈ افزود: این جایگاه دارای چهار سکوی عرضه نفت و گاز و بنزین می باشد و به صورت شبانه روزی به مردم منطقه خدمات رسانی می کند.

وی تصریح کرد: همچنین مرکز توزیع و فروشندگی نفت سفید در منطقه آبژدان صالحی از توابع شهرستان ایذه با هدف سوخت رسانی بهتر به مناطق محروم و سخت گذر این منطقه افتتاح شد.

میرعالی ادامه داد: برای راه اندازی و تجهیز این مرکز توزیع نفت سفید که دارای یک مخزن ۴۵هزار لیتری و یک تلمبه دو نازله می باشداعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رییس روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز همچنین از افتتاح نمازخانه پمپ بنزین اندیکا به همت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز خبرداد.

وی اضافه کرد: برای ساخت این نمازخانه به مساحت ۲۸ مترمربع ۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.