ثبت اسناد در دفاتر ثبت خوزستان آنی شده است

خورنا: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان گفت: ثبت اسناد در دفاتر اسناد رسمی استان خوزستان آنی شده و مردم می توانند برای ثبت اسناد خود چه ملک و چه خودرو در دفاتر اسناد رسمی در کمترین زمان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ مهدی اقبالˈ روزچهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: به دلیل آنی شدن ثبت اسناد و کوتاه شدن زمان استعلام، جعل اسناد در دفاترثبت استان به صفر رسیده و مردم می توانند در زمانی کوتاه و در امنیت کامل اسناد خود را ثبت کنند.

وی گفت: سامانه ثبت اسناد استان کامل است و مردم به راحتی می توانند در کمترین زمان سند خود را در دفاتر ثبت اسناد رسمی در سطح استان ثبت کنند.

اقبال افزود: یکی از کارهایی که اداره ثبت اسناد رسمی استان انجام داد جداسازی حوزه ثبت شرکت ها در اهواز بود که خوشبختانه برای راحتی کار مردم این شعبه در خیابان ۲۴ متری اهواز راه اندازی شده و در حال فعالیت است.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه های اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان مجزاسازی منطقه دو این اداره کل است که اسفند ماه امسال راه اندازی شده و در هفته آینده این شعبه افتتاح رسمی می شود.

اقبال افزود: واحد ثبتی شهرستان هفتکل نیز دو ماه است که آماده شده و در حال فعالیت است و در هفته آینده نیز افتتاح رسمی می شود.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار و ۳۲۰ سند مالکیت روستایی صادر شده و در این مدت ۱۱۲ هزار و ۴۱۸سند مالکیت در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است.