نماینده سابق بهبهان: مشکلات امروز جامعه میراث دولت قبل است

خورنا: ولی‌الله شجاع‌پوریان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت حفظ وحدت میان مردم و مسئولان، خاطرنشان کرد: موضع‌گیری‌ها و رویکردهایی که مقام معظم رهبری داشته‌اند، بواسطه جایگاه وسیع هدایت عمومی ایشان در جامعه این بوده است که میان دولتمردان، روسای قوا و بخش‌های حاکمیتی کشور با مردم وحدت و همدلی و همراهی بوجود بیاورند.30202

عضو فعلی شورای شهر تهران ادامه داد:‌ در حال حاضر نیز بواسطه شرایط ویژه‌ای که در جامعه وجود دارد و نیز بواسطه فشارهای بین‌المللی که بر کشور حاکم است، ضروری است که ما با تمام انرژی و توان خود تلاش کنیم تا با حفظ وحدت خود از خطرات و بحران‌های موجود کاسته و از فرصت‌هایی که در پیش‌رویمان بوجود آمده حداکثر بهره را ببریم.

این فعال سیاسی در ادامه با تاکید بر اینکه “استقلال یکی از اصول بنیادین انقلاب اسلامی ما به حساب می‌آید”، خاطرنشان کرد: استقلال یکی از مطالبات اصلی و اساسی مردم در جریان انقلاب اسلامی است و مردم برای حفظ عزت و استقلال خود اقدام به انقلاب علیه رژیم طاغوت کردند.

نماینده پیشین بهبهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد لزوم وجود شرح صدر در میان منتقدان و مسئولان دولتی”، اظهار کرد: مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد، مشکلات دولت فعلی نیستند. به طور مثال اگر ما امروز با عارضه خانمان‌سوز بیکاری مواجه هستیم یا اینکه ببینیم جامعه با تورم ۴۰ درصدی دسته و پنجه نرم می‌کند، دولتی که در آغاز راه است مسئولیتی در بوجود آمدن این مشکلات ندارد و تنها میراث‌دار این شرایط از دولت‌های قبلی است.

شجاع‌پوریان تصریح کرد:‌ در این شرایط طبیعتاً منتقدان دولت تنها می‌توانند برنامه‌هایی که دولت فعلی برای کاهش مشکلات کشور در نظر دارد را نقد کنند چراکه نقد دولت بواسطه بالا بودن تورم و زیر سوال بردن آن به این دلیل، مواجهه غیرعلمی با دولت است.

وی در پایان با بیان اینکه “در هفته‌های اخیر فضای انتقادات از دولت شیب تندی پیدا کرده است”، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر بویژه در مورد مذاکرات هسته‌ای و همچنین روند توزیع سبد کالا میان مردم فضای تند انتقادی در برابر دولت بوجود آمده است که دولت باید در مواجهه با این فضا پاسخ‌های کارشناسی و منطقی خود را به منتقدان و مخالفان خود اعلام کند.