مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان: ملت ایران همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی خود بوده‌اند

خورنا: مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان خوزستان گفت: ملت ایران همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی خود بوده‌اند.

محمدرضا ایزدی امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی خود بوده‌اند زیرا بهای سنگینی برای به ثمر رسیدن آن داده‌اند.

وی آزادی ملت ایران را مرهون خون شهدا دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم تا قدردان و شکرگزار انقلاب اسلامی خود باشیم.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان خوزستان در ادامه با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم از اهداف مقدس شهیدان والامقام پیروی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران اتفاقی و تصادفی نبود و ظرف یک شب به وجود نیامد بلکه برای به ثمر نشستن آن جانفشانی‌های زیادی انجام شد.

به گفته این فعال مطبوعاتی در استان خوزستان، انقلاب اسلامی ملت ایران از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید که در طول این مدت شهدای زیادی را تقدیم کردند.

وی شهادت فرزندان برومند ایران اسلامی، شکنجه‌های شدید انقلابیون، یتیم شدن کودکان پس از شهادت مردان انقلابی و تبعید شدن افراد انقلابی را از جمله هزینه‌هایی بیان کرد که ملت ایران برای به ثمر نشستن انقلاب خود پرداخت کرد.

ایزدی بیان کرد: زندان و تبعید کردن آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط رژیم شاهنشاهی را یکی از نمونه‌های بارز برخورد با انقلابیون است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان خوزستان با تاکید بر این نکته که آزادی به دست آمده در ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدا است افزود: همه ما باید قدردان ایثارگری شهیدان و خانواده‌هایشان باشیم.

وی به خفقان موجود در حکومت پهلوی اشاره کرد و گفت: اگر در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رساله توضیح المسائل و یا عکس امام خمینی (ره) در منزل کسی پیدا می‌شد حکمش یا عدام بود یا اینکه به حبس ابد محکوم می‌شد.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات خوزستان تصریح کرد: با یک بررسی در خفقان موجود در قبل از انقلاب اسلامی، به ارزش آزادی امروز خود در کشور ایران پی می‌بریم.