امام جمعه خرمشهر: آمریکا و طرفداران آن در سراسر جهان باید از خوی استکباری دست بردارند

خورنا: امام جمعه خرمشهر گفت: درگیری ما با استکبار جهانی در دو حالت بر طرف می‌شود یا باید ما دست از اسلام ناب محمدی برداریم که این آرزو را به گور خواهند برد و یا اینکه آمریکا و طرفداران آن در سراسر جهان باید از خوی استکباری دست بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در جمع راهپیمایان خرمشهری در مقابل مسجد جامع اظهار کرد: تجربه چند سال انقلاب اسلامی همواره حضور مردم در صحنه انقلاب و راهپیمایی‌ها ۲۲ بهمن و دیگر مناسبت‌ها نشان دادند که به حاکمیت و نظام مقدس خود رأی مثبت دارند.

وی اضافه کرد: ما این ادعا را نمی‌کنیم که فقرزدایی کردیم، اشتغالزایی در حد کافی داریم و تبعیض نداشتیم، اما توانستیم نظام مقدس اسلامی که مد نظر وجود مقدس ولی الله اعظم را در ایران اسلامی پیاده کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: این ادعا را می‌کنیم که در حد توانمان و با وجود همه کارشکنی‌ها در دوران انقلاب اسلامی از رهبری خود حمایت کرده‌ایم.

وی با اشاره به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت: هنر امام راحل این بود که غبار بداندیشی و کج‌اندیشی از اسلام ناب محمدی را بردارد و بر کرسی حاکمیت نظام مقدس اسلامی بنشاند.

امام جمعه خرمشهر افزود: وقتی که اسلام بر کرسی حاکمیت می‌نشیند چند اتفاق مهم می‌افتد و آن هم اینکه اسلام یک باور می‌شود و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد، بر قلب‌ها می‌نشیند و برای صدور آن نیاز به ویزا و اجازه قدرتمندان استکباری را نمی‌خواهد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: امروز اسلام به برکت رهبری جاودانه ولایت اهل‌بیت (ع) تبلور پیدا کرده و ظلم ستیز است و در کنار برهنگان و مستضعفان عالم است.

امام جمعه خرمشهر گفت: درگیری ما با استکبار جهانی شیطان بزرگ آمریکا و حامیان آن در دو حالت بر طرف می‌شود یا باید ما دست از اسلام ناب محمدی برداریم که این آرزو را به گور خواهند برد و یا اینکه آمریکا و طرفداران آن در سراسر جهان باید از خوی استکباری دست بردارند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: لذا آنها همواره پافشاری در خوی استکباری و از طرفی امت این‌گونه در سراسر کشور با پافشاری بر اهداف عالی مقدس خود که رمز موفقیت ملت ایران اسلامی اراده قوی، در محال و نهایت به آن راه پیدا کند.

وی تکیه بر اراده مردمی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و افزود: این امت هر روز سرزنده‌تر، پرشور تر در صحنه انقلاب حضور به هم می‌رساند و از هر ترفندی هراس ندارد و نمی‌ترسد.