امام جمعه رامهرمز: حضور مردم اصلی‌ترین گزینه روی میز جمهوری اسلامی مقابل استکبار است

خورنا: امام جمعه رامهرمز گفت: حضور مردم مهم‌ترین و اصلی‌ترین گزینه روی میز جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل موسوی در سخنانی در اجتماع باشکوه مردم رامهرمز اظهار کرد: آنچه که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی و تهدیدی برای مهر استکبار جهانی شده است ریشه در کربلا، عاشورا، و تفکر شیعی دارد.

وی ادامه داد: حضور مردم مهم‌ترین و اصلی‌ترین گزینه روی میز جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی است.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی مفتخر است به حضور شما مردم که هم‌چون سنوات گذشته و همچنین در آینده اقتدار خود را به نمایش گذاشته و خواهید گذاشت.

وی فزود: مردم ما امروز با استحکام و اقتدار خود و با فریاد به دشمن فهماندند که ملت ما هیچ‌گاه از ارزش‌های خود و نظام دینی خود کوتاه نخواهند آمد.

موسوی هم¬چنین ابراز داشت: اتکا به ظرفیت داخلی می‌تواند ما را به سرانجام مقصود برساند و ما را در برابر دشمنان و بیگانگان بیمه کند.

امام جمعه رامهرمز در پایان خطاب به استکبار جهانی گفت: امروز مردم ما تمام رفتارها و فعل و انفعالات و توطئه‌ها و رفتارهای خصمانه دشمن را زیر نظر دارند اما با این وجود معتقد به تعامل همراه با رعایت متقابل و عقلانیت هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، علاوه بر شهر رامهرمز، راهپیمائی با شکوه ۲۲ بهمن در بخش‌های ابوالفارس، سلطان‌آباد، رودزرد و دهستان‌های تابعه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.