تهیه کننده آبادانی رتبه نخست کنگره ملی برنامه جامع کنترل سرطان را کسب کرد

خورنا: سعید زرگانی تهیه کننده برنامه «۴۵ دقیقه سلامت» با موضوع سرطان توانست رتبه نخست برنامه های تلویزیونی را درکنگره ملی برنامه جامع کنترل سرطان به دست آورد.
به گزارش خبرنگار مهر، زرگانی توانست با تهیه این برنامه، جایزه ملی این کنگره، لوح ویژه سازمان جهانی یونسکو و لوح ویژه جشنواره را از آن خود کند.

در جشنواره نگاه برتر از میان برنامه سازان فعال مراکز ۳۲ گانه استانی در موضوع سرطان از آن صدا و سیمای مرکز آبادان به دلیل تهیه این برنامه تجلیل شد.

برنامه ۴۵ دقیقه با سلامت از تولیدات سیمای مرکز آبادان است که روزهای شنبه هر هفته با همکاری معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان از این سیما پخش می‌شود.

در همایش روز جهانی سرطان که خیران، فعالان و موسسات خیریه کشور، تهیه کنندگان و برنامه سازان صدا و سیما حضور داشتند. سعید زرگانی با برنامه ۴۵ دقیقه سلامت از صدا و سیمای مرکز آبادان در بخش حوزه معاونت استانها توانست به این افتخار دست پیدا کند.

همچنین «حیدرعباس زاده» با برنامه در مسیر سلامت از صدا و سیمای مرکز سمنان، به عنوان دومی تهیه کننده گی در بخش حوزه معاونت استانها معرفی شد.