سخنان فوتبالی سیدحسن خمینی در برنامه ۹۰

خورنا: سید حسن خمینی نوه امام راحل (ره) با شرکت در یک برنامه تلویزیونی به بیان خاطراتی از سید احمد و حضور وی در تیم های ورزشی و علاقه خود به فوتبال پرداخت.

به گزارش ایرنا، سیدحسن خمینی دربرنامه ۹۰ با بیان اینکه در نوجوانی فوتبال بازی می کرده است و امام در همان سال ها به وی توصیه کرده بود که سه چیز را با جدیت انجام دهد، گفت: درس خواندن، نماز و همین فوتبال ( به طور کلی ورزش کردن) از توصیه های امام راحل بود.

وی در باره خاطرات فوتبالی مرحوم سید احمدخمینی که در تیم های شاهین قم و شاهین تهران هم تمرین کرده است،افزود:ایشان سابقه بازی با همایون بهزادی از ملی پوشان سرشناس کشورمان را هم داشته و پست تخصصی اش بال راست بود.

سید حسن خمینی با تایید ضمنی اینکه فرزندش از علاقمندان به تیم استقلال است،به شوخی به فردوسی پور گفت که آقای قلعه نویی هم از دوستان صمیمی شماست .

وی با اشاره به وجود فساد در ورزش گفت: این موضوع تنها مختص به یک کشور و یا جای خاصی نیست و حتی تیم فوتبال یوونتوس در ایتالیا هم به خاطر تبانی و فساد مالی به یک دسته پائین تر فرستاده شد .

سید حسن خمینی گفت که برای درجریان اتفاقات فوتبال بودن خبرهای ورزشی را دنبال می کند.

وی در باره دو شهرآورد محبوب زمان جوانی خود به شهرآوردهای معروف ۲ – ۲ دهه هفتاد که به دعوا کشیده شد و پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس با گل های ناصر محمد خانی اشاره کرد و باره علت انتخاب این بازی استقلال گفت:ارزش اون تساوی برای ما از برد بیشتر بود چون دو بر صفر عقب بودیم.