خوزستانی‌ها به عاشورائیان میلیونی ایران اسلامی پیوستند

خورنا: دقایقی پیش و با آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور، خوزستانی‌ها نیز به عاشورائیان میلیونی ایران اسلامی پیوستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از دقایقی قبل در دیگر شهرهای استان خوزستان آغاز شده است.

مردم ولایتمدار و مؤمن استان خوزستان همگام با خروش میلیونی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند و به صف عاشورائیان انقلاب اسلامی پیوستند.

اگر چه زمان آغاز راهپیمایی در بسیاری از شهرهای استان از جمله اهواز ساعت ۱۰ اعلام شده بود اما مردم انقلابی و شهیدپرور این دیار از ساعتی قبل از آن فوج فوج به سمت محل مذکور حرکت کرده و با پخش سرودهای انقلابی راهپیمایی خود را در مسیرهای تعیین شده آغاز کرده بودند.

ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار خوزستان و فرمانداران شهرها، مسئولان ادارات و سازمان‌ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، ورزشکاران و هنرمندان، معلمان و فرهنگیان و… همگام با مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی امروز حضور دارند.

مردم با مشت‌هایی گره کرده شعار الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، «۲۲ بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله، بنیانگذار این روز روح‌الله روح‌الله، سر می‌دهند و یک‌صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.