کمیته داوران جشنواره ˈسلام ˈ خوزستان کاربررسی شاخص های ارزیابی را پایان داد

خورنا: پنجمین نشست کمیته داوران جشنواره روابط عمومی های استان خوزستان ˈ سلام ˈ امروز دوشنبه طی نشستی درمرکزجهاد دانشگاهی این استان کار بررسی شاخص های ارزیابی انتخاب روابط عمومی های برتر را پایان داد.

به گزارش ایرنا داوران جشنواره دراین نشست گزارشی از روند پیشرفت بررسی شاخص های ارزیابی مربوطه را ارائه و پس از بررسی مجدد به جمع بندی نهایی رسیدند .

سیدفضل الدین موسوی دبیر جشنواره ˈسلامˈ دراین جلسه اعلام کرد : دستور العمل و شیوه نامه ارزیابی و فراخوان آثار در مرحله اول استخراج می شود و در اولین فرصت به دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی ابلاغ خواهد شد. محور جلسات نیز انصاف و اعتدال محوری در داوری است.

جشنواره ˈسلامˈ اولین جشنواره ویژه انتخاب روابط عمومی های برتر، مدیران ارتباط گستر و همچنین یک رسانه برتر استان خوزستان است که با همکاری استانداری خوزستان و نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان برگزار می شود.

این جشنواره ۲۷ اردیبهشت ۹۳ و در روز روابط عمومی در سالن شهید هاشمی استانداری و با حضور مسوولان استانی و مهمانان کشوری از جمله اساتید دانشگاه و چهره های شاخص روابط عمومی های کشور برگزار می شود.

کمیته داوران جشنواره محمد حسین پور، منصور کلاه کج، سید عماد الدین موسوی، بیژن ربیعی (دبیرکمیته داوران ) ، پروین رضایی و ندا شفیعی می باشند.