مرکز بهداشتی، درمانی ویس افتتاح شد

خورنا: در نهمین روز از دهه مبارک فجر، مرکز بهداشتی، درمانی ویس دوشنبه طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و به همت خیرین افتتاح شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی درهمه جای استان و میهن اسلامی پروژه های متعددی در حال افتتاح است.

آیت الله ˈسید محمد علی موسوی جزایریˈ افزود: افتتاح این مرکز و احداث آزمایشگاه مرکزی در ویس همه روستاها و مناطق اطراف را تحت پوشش قرار خواهد داد که گامی در راستای بهبود سلامت و رفاه مردم است .

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها از برکات انقلاب اسلامی است ؛ اظهارداشت: همه مردم ایران و از جمله خوزستان فردا با حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی دین خود را به اسلام و انقلاب ادا خواهند کرد.

آیت الله جزایری تصریح کرد: هر گاه انسان در مسیر خیر الهی قدمی کوچک بردارد خداوند چندین برابر توفیق کار خیر را به وی می دهد و همگی باید از خداوند حرکت در این مسیر را طلب کنیم.

لازم به ذکر مرکز بهداشتی، درمانی ویس در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع متر مربع با ۶۰۰ متر زیر بنا و با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.