برگزاری یادواره ۳۲ شهید دانش‌آموز در هندیجان

خورنا: یادواره ۳۲ شهید دانش‌آموز همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهرستان هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، یادواره ۳۲ شهید دانش‌آموز همزمان با ایام الله دهه فجر صبح امروز در این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولان، مردم، دانش‌‌آموزان مقاطع مختلف و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مدرسه حضرت سمیه (س) اجرایی شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این یادواره با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شده است.

حمید جعفریان با اشاره به دیگر برنامه‌های در برگزار شده به‌ مناسبت این ایام مبارک و خجسته اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدای دانش‌آموز و دیگر شهدای گرانقدر شهرستان هندیجان و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های این مناسبت بودند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال، خلق حماسه‌ای دیگر در سبد حماسه‌‌های ملت در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که این کار به طور یقین باز هم تجدید میثاق مردم با آرمان‌‌های انقلاب خواهد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیعت با ولایت است، عنوان کرد: حضور مردم در جشن‌‌ها و برنامه‌های دهه فجر و راهپیمای ۲۲ بهمن پیام‌ آور تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت و برقراری حکومت اسلامی در عرصه جهانی است.

وی در پایان ابراز داشت: بحث ترویج ایثار و شهادت مبحثی است که در قالب تفکیک سازمانی نمی‌توان ترویج آن را صرفاً از یک ارگان یا سازمان انتظار داشت، بلکه باید همه سازمان‌ها و همه نهادهای دولتی و البته همه اقشار جامعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اشکال مختلف کمک کنند.