پتروشیمی ـ مهرام فینال لیگ برتر بسکتبال

خورنا: دیدار تیم‌های پتروشیمی و مهرام تهران در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به نوعی فینال لیگ محسوب می‌شود.

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

حساس‌ترین و زیباترین بازی امروز لیگ باشگاه‌های کشور که به نوعی فینال این رقابت‌ها محسوب می‌شود امروز بین مهرام و پتروشیمی برگزار می‌شود.

شاگردان مهران حاتمی در تیم پتروشیمی در حالی در برابر حریف خود به میدان می‌روند که پتروشیمی را در طول فصل جاری لیگ برتر همه حریفان خود را شکست داده است.

این تیم از ۲۰ بازی گذشته خود ۲۰ برد را در کارنامه ثبت کرده و تنها تیم شکست‌ناپذیر لیگ برتر بسکتبال محسوب می‌شود.

پتروشیمی که در طول این فصل با بردها پیاپی خود همواره مهرام را پشت‌سر خود در رده دوم می‌دید در این هفته به دنبال تداوم روند نتایج درخشان خود است.

این تیم که فصل قبل نیز با غلبه بر مهرام در فینال رقابت‌ها موفق شده بود قهرمان لیگ برتر شود در دیدار رفت نیز حریف مدعی خود را شکست داده است.

در سوی دیگر نیز مهرامی قرار دارد که در دیدار امروز خود در برابر پتروشیمی انگیزه‌های زیادی برای انتقام دارد.

مهرامی‌ها در این دیدار هم می‌خواهند انتقام شکست فصل قبل در فینال را بگیرند و هم شکست دور رفت در بندر ماهشهر را جبران کنند.

دیدار دو تیم سطح اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به نوعی نمایش کلاس و سطح لیگ برتر محسوب می‌شود چراکه بهترین بازیکنان حال حاضر بسکتبال کشور در این دو تیم قرار دارند.

به همین دلیل نیز بسیاری از کارشناسان بازی امروز دو تیم را یک بازی نزدیک و البته جذاب و دیدنی پیش‌بینی کرده‌اند که باید دید در نهایت به سود کدام تیم به پایان خواهد رسید.

دیدار تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام از ساعت ۱۶ امروز در تهران آغاز می‌شود.