آیت‌الله سیداحمد خاتمی سخنران راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اهواز خواهد بود

خورنا: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گفت: سخنران راهپیمایی دشمن‌شکن روز ۲۲ بهمن در کلانشهر اهواز، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: آرامش که امروز ما در کشور ایران داریم دست آورد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است

وی گفت: باید خداوند را شکر کنیم که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و ما هم اکنون با آرامش در کشور ایران و استان خوزستان به راحتی زندگی می‌کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: همه اقشار مختلف مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند که این را می‌توان از شهدایی که جان خود را نثار کرده‌اند درک کرد.

وی بیان کرد: استان خوزستان نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ داشته است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌ها و مطبوعات کشوری و استانی خواست تا بیشتر به نقش برجسته و مهم استان خوزستان در پیروزی انقلاب اسلامی بپردازند.

جعفری راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهم‌ترین برنامه‌ای دانست که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر در استان خوزستان و اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی شود تا مردم پرشور‌تر از گذشته در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه حضور یابند زیرا این کار مهم‌ترین برنامه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان است.

رئیس ستاد دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در اهواز از ساعت ۱۰ صبح از میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت) و بلوار امام موسی‌صدر نبش خیابان عارف آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی نیز، میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت)، بلوار امام موسی‌صدر، میدان مولوی، پل سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی (پل چهارم)، خیابان سلمان فارسی (نادری)، چهار راه سلمان فارسی و چهارراه آبادان خواهد بود.

جعفری در ادامه به بیان برنامه‌های جانبی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه امسال در کلانشهر اهواز پرداخت و ادامه داد: این برنامه‌ها از ساعت ۹ صبح در بلوار امام موسی‌صدر نبش خیابان عارف آغاز خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مدت زمان اجرای برنامه‌های جانبی را یک ساعت بیان کرد و افزود: اجرای برنامه کودکانه و مسابقه از جمله اقداماتی است که قبل از شروع رسمی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه امسال در کلانشهر اهواز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: سخنران راهپیمایی دشمن شکن روز ۲۲ بهمن ماه امسال در کلانشهر اهواز، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

این روحانی خوزستانی از همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه امسال پرشور‌تر از گذشته حضور یابند.

وی خوزستان را نماد وحدت کشور دانست و گفت: در استان ما از تمام اقوام به ویژه قوم‌های عرب، بختیاری و ترک‌های قشقایی در کنار هم زندگی می‌کنند که با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.