انتشار کتاب «مفاتیح سلام‌ و صلوات» در خوزستان

خورنا: نویسنده خوزستانی از انتشار کتاب جدیدش با عنوان «مفاتیح سلام‌ و صلوات» خبر داد و گفت: مراحل انتشار این کتاب در حال انجام است و به زودی روانه بازار می‌شود.

علی چمن‌نژادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: کتاب «مفاتیح سلام‌ و صلوات» به زودی منتشر و روانه بازار می‌شود.

وی افزود: کتاب «مفاتیح سلام‌ و صلوات» شامل ۴ هزار بیت شعر است که هم اکنون در حال آماده‌سازی برای انتشار است که مراحل تدوین را می‌گذراند.

نویسنده خوزستانی بیان کرد: در این کتاب که برای نخستین بار در جهان اسلام منتشر می‌شود شامل قصائد و غزلیات است که در آن ادعیه‌ها و دعاهای منسوب به امامان معصوم (ع) را به صورت شعر درآوردم.

وی اضافه کرد: در کتاب «مفاتیح سلام‌ و صلوات» همچنین دعاهای چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام زین‌العابدین (ع) در صحیفه سجادیه را به صورت شعر درآوردم.

چمن‌نژادیان اضافه کرد: همچنین برخی دعاهای وارد شده در روزهای هفته را نیز به صورت شعر سروده‌ام که در کتاب «مفاتیح سلام‌ و صلوات» منتشر خواهد شد.

وی تصریح کرد: سرودن اشعاری با این کیفیت برای نخستین بار است که به صورت فارسی انجام می‌شود و به نظر می‌رسد که در جهان اسلام تا کنون این کار انجام نشده است.

این نویسنده امیدیه‌ای در ادامه با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار امیدواری کرد کتاب «مفاتیح سلام‌ و صلوات» به زودی منتشر و روانه بازار شود.

وی در ادامه از انتشار یافتن کتاب دیگر خود خبر داد و گفت: صفحه‌آرایی کتاب «سلام‌نامه صلوات‌نامه» را صادق امیری انجام داده است که امیدوارم مورد پسند خوانندگان واقع شود.

این نویسنده خوزستانی در ادامه به برخی خصوصیات این کتاب اشاره کرد و گفت: کتاب «سلام نامه صلوات نامه» مشتمل بر ۶ هزار بیت سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) است.

چمن‌نژادیان بیان کرد: کتاب «سلام‌نامه صلوات‌نامه» با تقریظ آیت‌الله ناصری و استاد سازگار انتشار یافت و روانه بازار شده است.