رفت و آمد روزانه ۶۰۰ هزار نفر در خیابان سلمان فارسی اهواز

خورنا: شهردار اهواز از رفت و آمد روزانه ۶۰۰ هزار نفر در خیابان سلمان فارسی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی در آیین بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز که ظهر امروز با حضور عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز انجام شد اظهار کرد: روزانه ۶۰۰ هزار نفر در خیابان سلمان فارسی اهواز رفت و آمد می‌کنند.

وی افزود: تکریم این ۶۰۰ هزار نفر که برای انجام کارهای روزانه خود به خیابان سلمان فارسی می‌آیند وظیفه ما است که باید انجام دهیم.

شهردار اهواز تکریم مردم را خدمت رسانی به آنان دانست و گفت: پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی در یکم آذر ماه امسال آغاز شد و قول داده بودیم که دهه فجر به بهره ‌رداری برسد که این وعده محقق شد.

این مقام مسئول بیان کرد: برای انجام پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی به طور شبانه روزی کار انجام شد و این پروژه حدود ۴ میلیارد تومان هزینه در بر داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی اهواز ۴ پیمانکار و ۱۶ اکیپ اجرایی به صورت شبانه روزی کار انجام دادند.

موسوی گفت: پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی یک کار ضربتی در کلانشهر اهواز بود که با محوریت فرمانداری این کلانشهر اجرا شد و به بهره برداری رسید.

شهردار اهواز تصریح کرد: همچنین ادارات برق و آب و فاضلاب همکاری خوبی با ما داشته‌اند که جا دارد از آن‌ها نیز تقدیر کنم.

وی در ادامه از بازاریان اهواز به خاطر به طول انجامیدن پروژه بهسازی خیابان سلمان فارسی عذرخواهی کرد و به بیان نقش آنان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی پرداخت.