ششمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان به پایان رسید

خورنا: ششمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیین اختتامیه ششمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان صبح امروز با حضور دانش‌آموزان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و مسئولان شهری در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد معاون آموزش و پرورش آبادان طی سخنانی، اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری ششمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزی در شهرستان آبادان بودیم.

غلامرضا خلیلی‌نیا ادامه داد: در المپیاد امسال بیش از ۶ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان بایکدیگر به رقابت پرداختند.

وی تصریح‌کرد: امروز نیز در آیین اختتامیه این المپیاد شاهد حضور بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز آبادانی در آیین اختتامیه هستیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان اضافه‌کرد: المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان به مدت سه ماه و در رشته‌های مختلف در این شهرستان برگزار شد.

خلیلی‌نیا خاطرنشان‌کرد: به لحاظ تعداد رشته‌ها و همچنین تعداد شرکت‌کنندگان این المپیاد یکی از المپیادهای برتر دانش‌آموزی محسوب می‌شود.

وی افزود: ورزش‌های گروهی همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال و رشته‌های انفرادی مانند اسکیت، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، ژیمناستیک، طناب زنی، اسب سواری، موتورسواری و ورزش‌های در المپیاد ششم وجود داشتند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: از همه دستگاه‌هایی که در برگزاری این المپیاد آموزش و پرورش را همراهی کردند تشکر می‌کنیم.