دانش‌آموزان برگزیده نقاشی مرز و مرزبانی در اهواز تجلیل شدند

خورنا: مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده نقاشی مرز و مرزبانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت دهه فجر دانش‌آموزان برگزیده نقاشی مرز و و مرزبانی کشور در اهواز مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این برنامه که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهدای رضوی دبیرستان دخترانه شهیده فریده گل چهره منطقه کیانپارس اهواز برگزار شد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

در این مراسم از ۴۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده نقاشی مرز و مرزبانی کشور که از مدارس بهار ناحیه ۲، دبیرستان دخترانه شهیده فریده گل‌چهره منطقه کیانپارس، حضرت رقیه (س) و بهار ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهرستان اهواز بودند، تجلیل شد.

در این مراسم از فاطمه صالح‌زاده، شکیلا آب سواران، زهرا محمودی، طناز منتظری، سیده‌آتنا موسوی، مانیا مردانی، ژینا حقی، ملیکا شکاری، پریسا غلامی، پردیس غلامی، نگین سربخش و زهرا حمدان به عنوان دانش‌آموزان برگزیده نقاشی مرز و و مرزبانی کشور تجلیل شد.

همچنین در این آیین از محبت گل‌چیان، آیدا سپهوند، نگار مصری، روناک خدایی، مبینا چهارلنگی، بهناز کیانی فر، آرزو سلیمانی، فاطمه عطار فولادیان، اسما هاتفی، شادان عبدالله نیا و ملیکا آقایی نیز تقدیر شد.

مریم جهانگیر، مهدیس مسعود‌پور، فردوس کوهی، عسل سعیدی، سارا فرهنگ، روح انگیز الهامی، شمیم الماسی، فاطمه جهان‌فر و غزاله افتخار از دیگر افرادی بودند که به عنوان دانش آموزان برگزیده نقاشی مرز و و مرزبانی کشور از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده نقاشی مرز و و مرزبانی کشور، گروه رزم نوازان مرزبانی استان خوزستان به اجرای سرود پرداخت.

همچنین در این آیین، آیدا سپهوند یکی از دانش‌آموزان اهوازی به قرائت دکلمه‌ای درباره مرزبانان پرداخت که مورد تشویق همگان قرار گرفت.