مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز منصوب شد

خورنا: عبدالصاحب شمخانیˈ باصدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به عنوان مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمصطفی کشکولیˈ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در این حکم، ارتقای منابع انسانی، توجه ویژه به کارکنان ایثارگر و خانواده های شهدا و جانبازان، شناسایی و تقویت نیروهای توانمند و مومن در این شرکت را خواستار شد.

وی همچنین بر نظارت کامل بر برنامه های انتقال، تامین و توزیع فرآورده های سوختی و توجه دقیق به موازین ایمنی و ارتقای کیفیت استاندارد و همکاری و هماهنگی با مناطق هم جوار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در بخشی از این حکم خطاب به مهندس شمخانی مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز، اطمینان از بهره برداری حداکثری از ظرفیت های ذخیره سازی، انتقال به انبارها و مجاری عرضه در تمامی سطوح اعم از سوخت مایع و CNG و LPG و تامین شرایط آمادگی برای مقابله با بحران در مواقع اضطراری را از وظایف ایشان برشمرد و در ادامه نظارت مستمر بر صحت فرآیند عرضه و فروش فراورده ها و جلوگیری از توقف فعالیت عرضه را خواستار شد.

بنا به این گزارش در مراسمی که روز یکشنبه در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با حضور ˈعباس کاظم پورˈ مدیر عملیات شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران ، روسای نواحی و واحدهای منطقه اهواز برگزار شد از خدمات و تلاش های مستمر و تاثیرگذار ˈسیدابوالحسن آل محمدˈ مدیر پیشین شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز قدردانی و ˈعبدالصاحب شمخانیˈ به عنوان مدیر جدید این شرکت معرفی شد.

مهندس شمخانی پیش از این مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر و معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی را بر عهده دار بوده است.

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز مسوولیت راهبری و مدیریت توزیع فرآورده های سوختی در مناطق شمال، شمال شرق، شرق، مرکز و غرب استان خوزستان را برعهده دارد.