نجات یک مادر باردار از مناطق زلزله‌زده دزفول توسط بالگرد

خورنا: بخشدار شیهون دزفول از نجات یک مادر باردار از مناطق زلزله‌زده صعب‌العبور شیهون توسط بالگرد هلال احمر خبر داد.

شکرالله قارم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله و بارش برف سنگین در مناطق صعب‌العبور احمد فدالله و دره کاید و امامزاده سیدمحمود از توابع بخش شیهون دزفول به اتفاق اکیپ اعزامی از امدادگران جمعیت هلال احمر و کادر پزشکی دانشکده علوم پزشکی دزفول از مناطق مذکور بازدید شد.

وی اضافه کرد: در این بازدید همچنین با حضور در روستاهای کول سیراب و دورک دودله چنار از نزدیک به معالجه و درمان و کمک رسانی به زلزله‌زدگان پرداخته شد.

بخشدار شیهون دزفول اضافه کرد: اکیپ پزشکی همراه با همه تجهیزات، بیماران منطقه را معاینه و داروهای مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دادند.

وی بیان کرد: در این دیدار، مقداری مواد غذایی و پتو و البسه بین اهالی منطقه به‌صورت رایگان توزیع شد.

قارم تصریح کرد: در این اکیپ که یک نفر از طرف نماینده مردم این شهرستان در مجلس حضور داشت به بررسی مشکلات عشایر و اهالی منطقه پرداخت و برای حل مشکلات آنها با هماهنگی نماینده مجلس قول مساعدت و همکاری داد.

وی خاطرنشان کرد: یک خانم باردار نیز به علت بارش برف شدید و نبود وسیله و مسدود شدن راه ارتباطی در این منطقه صعب العبور گرفتار شده بود که به‌وسیله بالگرد به اتفاق همسرش به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شد و هم اکنون در صحت و سلامت است.

بخشدار شیهون دزفول ابراز داشت: خوشبختانه زلزله ۴.۷ دهم ریشتری نیز دراین مناطق هیچ گونه تلفات جانی و مالی در برنداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، بخش شیهون با ۲ هزار و ۸۹۲ کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۲ واحد تقسیمات کشوری و پنج دهستان در شمال شهر دزفول واقع شده است.