اتصال راه‌آهن شلمچه بصره با جدیت پیگیری می‌شود/ احداث بندرخشک در اندیمشک

خورنا: مدیرکل جدید راه‌آهن جنوب از احداث بندر خشک در اندیمشک را داد و گفت: اتصال راه‌آهن شلمچه بصره با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز، عبدالکریم درویش‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه‌آهن جنوب اظهار کرد: باید قبل از هر چیز از زحمات خسرو رشیدی مدیرکل اسبق راه‌آهن جنوب تشکر کرد که وجودشان در استان منشا خیر و برکت بود.

وی افزود: امیدوارم خداوند توفیق بدهد که با همکاری مسئولان راه‌آهن بتوانیم خدمات بهتری نسبت به گذشته به مسافران ارائه دهیم.

مدیرکل جدید راه‌آهن جنوب با اشاره به اینکه راه‌آهن جنوب از راه‌آهن‌های مهم کشور است که توانسته در بخش بار رتبه سوم و در بخش مسافر نیز رتبه چهارم را در کشور کسب کند عنوان کرد: همین آمار نشان می‌دهد استان ظرفیت بالایی در بخش جابه‌جایی مسافر و کالا دارد که باید به آن دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: پیگیری اتصال راه‌آهن شلمچه بصره، بازسازی محور لرستان، زاگرس، بازسازی راه‌آهن هفت تپه اندیمشک و احداث بندر خشک در اندیمشک که هم ضروری و هم علاقه نیاز استان بوده و بازسازی ساختمان‌های فرسوده استان که عمدتا قدیمی هستند از برنامه‌هایی خواهد بود که دنبال خواهم کرد.

درویش‌زاده در پایان بیان کرد: از تمام همکاران و شخص مدیرکل قدیم راه‌آهن جنوب که قرار است به مرکز بروند می‌خواهم تا با همکاری یکدیگر به برنامه موردنظر خود دست پیدا کنیم.