راه‌آهن جنوب سالانه ۴ میلیون مسافر جابه‌جا می‌کند

خورنا: مدیرکل اسبق راه‌آهن جنوب گفت: راه‌آهن جنوب سالانه ۴ میلیون مسافر را در خوزستان و خارج از استان جابه جا می‌کند.

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز، خسرو رشیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه‌آهن جنوب اظهار کرد: شبکه ریلی استان خوزستان که شامل راه‌آهن جنوب و زاگرس می‌شود شامل ۶۸۳ کیلومتر راه اصلی است و حمل بار را نیز با توجه به شرایطی که دارد دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌آهن جنوب ظرفیت‌های خوبی دارد که باید برای توسعه آن اقدام کنیم تا جایی که بخش عمده‌ای از جابه جایی‌ها به جای جاده به راه آهن سپرده شود و من نیز در این چند سالی که خدمت کردم به دنبال همین موضوع بوده‌ام.

مدیرکل اسبق راه آهن جنوب با اشاره به اینکه تمام تلاش من و همکارانم برای این بود که بتوانیم خدماتی بیش از گذشته به مسافران ارائه دهیم ابراز داشت: در این مدت نیز در بخش جابه جایی کالا حدود هفت تا هشت درصد ارتقا پیدا کرده‌ایم و در بخش ایمنی نیز هر سال نسبت به گذشته وضیعتمان بهتر شده است.

وی عنوان کرد: راه‌آهن جنوب سالانه ۴ میلیون مسافر را در خوزستان و خارج از استان جابه جا می‌کند.

مدیرکل اسبق راه‌آهن جنوب افزود: در این دو سال و هشت ماهی که در این سمت مشغول خدمت بودم یکی از کارهایی که دنبال می‌کردم نوسازی راه‌آهن شوشتر، هفت تپه بود که خرداد امسال به پایان رسید و جا دارد به همین دلیل به تمام همکارانم خسته نباشید بگویم.

وی در پایان گفت: امیدوارم تمام همکاران به خاطر کمبودهایی که در کار وجود داشته من را ببخشند و برای موفقیتم در سمت جدید دعا کنند.