سخنران ۲۲ بهمن آبادان مشخص شد

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سخنران ۲۲ بهمن این شهرستان است.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌‌ریزی‌ها در این خصوص در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا از ادارات و نهادهای مختلف شهرستان خواسته شده است تا فضای شهر را برای این روز بزرگ مهیا کنند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سخنران یوم‌الله ۲۲ بهمن در آبادان آیت‌الله تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور است.

وی تصریح‌کرد: مردم ایران اسلامی همواره در طول ۳۵ سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است حضوری باشکوه را در صحنه‌های مختلف داشته‌اند.

امام جمعه آبادان اضافه‌کرد: در روز ۲۲ بهمن امسال نیز قطعا شاهد حضور پرشورتر و باشکوه‌تری از سوی مردم ایران اسلامی خواهیم بود.

ابراهیمی‌پور خاطرنشان‌کرد: اعتقاد داریم که نیازی به توصیه از مردم برای حضور در راهپیمایی نیست چراکه ملت ایران خود به خوبی اهمیت این حضور را می‌دانند و پرشورتر و باشکوه‌تر از همیشه در سالروز پیروزی انقلاب خود حاضر خواهند شد.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و برای پاسداری از این انقلاب که در راه آن خون‌های زیادی داده‌اند همیشه استوار و مقاوم خواهند ایستاد.

امام جمعه آبادان تصریح‌کرد: مردم آبادان نیز دوشادوش سایر ملت ایران در روز ۲۲ بهمن حضور خواهند داشت و به دریای عظیم ملت ایران خواهند پیوست.