انتشار فراخوان برای جذب فرزندان نخبه آبادانی

خورنا: سرپرست فرمانداری آبادان از انتشار فراخوان برای جذب نخبگان این شهرستان خبر داد.

عزیزالله شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به مدت زمان کوتاهی که در آبادان حضور دارم هنوز در حال بررسی مسائل و مشکلات این شهر هستیم.

وی افزود: با این وجود مسائل و مشکلات شهرستان آبادان را در بخش‌های مختلف مانند زیرساخت‌ها، آلودگی‌ها، محرومیت‌ها و… دسته‌بندی و مورد ارزیابی قرار داده‌ایم.

سرپرست فرمانداری آبادان ادامه داد: باتوجه به اینکه آبادان در رشته‌های مختلف نخبگان زیادی را دارد درصدد بهره‌گیری از این نخبگان برای این شهر هستیم.

شهبازی تصریح‌کرد: در این راستا و در روزهای آینده فراخوانی منتشر و در آن از همه نخبگان آبادانی برای کمک به رفع مشکلات این شهرستان دعوت خواهد شد.

سرپرست فرمانداری آبادان خاطرنشان‌کرد: آبادان فرزندان زیادی را دارد که در پست‌های کلیدی کشور مشغول به فعالیت هستند که باید به کمک شهر خود بشتابند.

شهبازی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه دولت به آبادان و خرمشهر گفت: اینکه دولت در نخستین سفر خود به خوزستان جلسه شورای اداری را در آبادان برگزار کرد نشان از توجه ویژه به این منطقه دارد.

وی ادامه داد: استاندار و دیگر مسئولان استان نیز توجه ویژه‌ای را به آبادان و خرمشهر دارند و در این راستا تلاش خواهد شد تا مشکلات این شهرستان به حداقل برسد.

سرپرست فرمانداری آبادان خاطرنشان‌کرد تصریح‌کرد: امیدواریم با تعامل مناسبی که بین همه مسئولان در سطح شهرستان و استان به وجود می‌آید شاهد رشد و شکوفایی آبادان و رسیدن این شهر به جایگاهی که در خور شان مردم آن است باشیم.