سرویس ادارات در خوزستان مجددا فعال میشود؟

خورنا: مدیرکل محیط زیست خوزستان خواستار فعالیت مجدد سرویس ادارات شد و گفت: برداشتن سرویس ادارات خودزنی بود زیرا باعث افزایش تردد خودروها در سطح شهر و آلودگی و ترافیک شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمدرضا لاهیجان‌زاده عصر امروز در مانور بهداشت عمومی که در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته ۵۸ هزار نهال درخت در خانه‌ها به مردم تحویل دادیم و خود مردم از آنها نگهداری کردند.

وی اضافه کرد: اگر امسال نیز بتوانیم ۲۰۰ هزار نهال درخت را به مردم تحویل دهیم تا خودشان آنها را بکارند و از آن نگهداری کنند کار بسیار مثبتی در زمینه محیط زیست انجام داده‌ایم.

مدیرکل محیط زیست خوزستان در ادامه خطاب به مسئولان و مدیران اجرایی خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید روابط عمومی‌های خود را فعال‌تر کنند تا مردم بتوانند با تماس با آنها مشکلات خود را بگویند.

وی در ادامه به برگزاری مانور بهداشت عمومی و هماهنگی بین مسئولان اشاره کرد و ابراز داشت: از تمام شهرداران، فرماندارها، ادارات و صدا و سیما انتظار می‌رود برای تحقق این کار بزرگ به میدان بیایند.

لاهیجان‌زاده با تاکید بر اینکه هیچکس نباید کار خودش را کوچک قلمداد کند، تصریح کرد: امیدوارم با تلاش شما و حمایت استاندار بتوانیم گامی مثبت در راستای هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر برداریم.

وی در پایان خواستار فعالیت مجدد سرویس ادارات شد و افزود: برداشتن سرویس ادارات خودزنی بود زیرا باعث افزایش تردد خودروها در سطح شهر شده و این امر هر چه بیشتر بر آلودگی و ترافیک خودرویی می‌افزاید.