امام جمعه دزفول: ایرانیان در ۲۲ بهمن پاسخ عجوزه خبیث «وندی شرمن» را می‌دهند

خورنا: امام جمعه دزفول گفت: عجوزه خبیث «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور گسترده جرأت توهین به مردم ایران را نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی‌‌دزفولی در آیین نماز جمعه این هفته در مصلای امام علی(ع) دزفول با اشاره به توهین مقامات آمریکایی به ملت ایران اظهار کرد: وندی شرمن باید تاریخ ایران و دخالت‌های آمریکا در ایران را بخوبی بخواند تا متوجه شود که آن کشور هیچ گاه نمی‌تواند با ملت ایران اسلامی مقابله کند.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های غرب و تهمت و نقض حقوق بشر در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند که با سرقت دارایی‌های ایران را در سال‌های اخیر غصب کردند.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: دشمنان ایران تا کجا می‌خواهند گستاخی کنند، آنها بدانند که ملت بزرگ ایران به آنها تودهنی خواهد زد.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ۲۲ بهمن ماه مانور بزرگ و عظیم ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان، بدخواهان و کینه‌توزان انقلاب اسلامی است.

قاضی دزفولی در ادامه افزود: امیدواریم ملت بزرگ ایران اسلامی امسال با حضور باشکوه خود تودهنی خوبی به شرمن این عجوزه خبیث وزارت امور خارجه آمریکا بزنند.

وی در ادامه با اشاره به توزیع سبدکالا و مشکلات پیرامونی آن اظهار کرد: در خصوص توزیع سبد کالا باید از تجربیات گذشته استفاده شود تا مشکلاتی که در نحوه توزیع سبد کالا پیش آمده موجب سوء استفاده دشمنان نشود.

امام جمعه دزفول در ادامه گفت: این ناملایمات و مشکلات از طرف دشمن است و بایستی مردم و مسئولان تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرند.

وی از مردم خواست با هوشیاری زیر پرچم ولایت فقیه قرار گرفته و فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند.