ادامه تغییر فرمانداران خوزستان در روزهای آتی

خورنا: مراسم تودیع عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار اسبق شوش و معارفه رضا نجاتی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شوش با حضور معاون عمرانی استاندار خوزستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام ˈسیدمحمد امامˈ خدمت رسانی به مردم را یک تکلیف الهی توصیف کرد واز زحمات فرماندارسابق شوش در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
احمد سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان در این مراسم تاکید کرد: اولویت مهم استانداری خوزستان پیگیری مصوبات سفر دولت به استان می باشد.
ˈاحمد سیاحیˈ افزود: خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم و دوردست باعث ایجاد برکت در زندگی خدمت گزاران می شود و مسوولان باید به اصلاح امور مردم توجه جدی داشته باشند.
معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه انتخاب فرمانداران بر اساس لیاقت ، تجربه و توانمندی افراد صورت می گیرد از تغییر دیگر استاندار خوزستان در روزهای آتی خبر داد.
وی همچنین تاکید کرد که استاندار خوزستان از فرمانداران برکنار شده در مسئولیت های دیگر استان استفاده خواهد کرد.
عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار سابق شوش در مراسم تودیع خود گزارشی از عملکرد سه سال ونیم خود به عنوان نماینده عالی دولت در شوش ارائه کرد و از مردم شهرستان شوش حلالیت طلبید.
در پایان رضا نجاتی سرپرست فرمانداری شوش با تشریح شاخصه های شوش ، اولویت اصلی خود را رونق صنعت گردشگری و بخش کشاورزی این شهرستان عنوان کرد.