سرپرست جدید فرمانداری ماهشهر: بومی‌گرایی در ماهشهر مورد توجه قرار گیرد

خورنا: سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: باید بومی‌گرایی در این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خورنا به نقل فارس، منصور قمر ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: باید با همدلی و کمک همه دستگاه‌ها و مسئولان در راستای رفع محرومیت‌ها و خدمت‌گذاری به مردم این شهرستان تلاش کنیم.

وی به زمینه مناسب اشتغال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بومی‌گرایی باید مورد توجه قرار گرفته و جوانان این منطقه در زمینه اشتغال در اولویت باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش صنعت، کشاورزی، شیلات و کشتیرانی است که باید از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها به خوبی استفاده شود.

قمر تصریح کرد: باید با یک کار تیمی و منسجم در راستای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و رفع محرومیت‌های موجود تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی متذکر شد: همه این تلاش‌ها باید در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مردم و در نهایت جلب رضایت‌مندی آنها و مهم‌تر از آن رضایت خداوند متعال باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر اذعان داشت: همه مسئولان و دستگاه‌های شهرستان باید دست به دست یکدیگر داده و برای آبادانی و پیشرفت و تعالی منطقه تلاش کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بنده ی خدا شما خودت غیره بومی هستی ! چطور سنگه بومی ها رو به سینه میزنی
  • شهروند بیطرف خدایش آقای قمر منکه سروکارم با فرمانداری ماهشهر زیاده میدونم که نیروهای تحصیل کرده وباتجربه زیاد داره ازشون خوب استفاده کن. هرکدومشون یپا مدیرند کارشناسای قوی هستند.بیا واز همینا برا بخشداریها استفاده کن.میل باخودته ما که گفتیم .دوست داری قبول کن دوست نداری قبول نکن فرمادار حیاتی وطباطبایی اصلا ازاین فرصت استفاده نکردند.حیاتی چند سال فرمانداربوده ولی یه مدیر بومی جوان سرکار نیاورد.
  • علی خدا رو شکر سید جعفر طباطبایی رفت. من نمیدونم آموزش پرورشی چه ربطی به سیاست داره ؟این چند سال 4 تا فرمانداری رو گشت.