سرپرست سابق فرمانداری ماهشهر: مفتخرم که یک اصولگرای پیرو ولایت هستم

خورنا: سرپرست سابق فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: من یک اصولگرای پیرو ولایت هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدجعفر طباطبایی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابعی که دولت با آن مواجه بود تلاش کردیم از ظرفیت‌های شهرستان برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: سعی شد در این راستا گره‌های حقوقی و قانونی که وجود داشت برطرف شود و خدمت‌گذاری خوبی به مردن این شهرستان صورت بگیرد.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: صنایع پتروشیمی نیز همراهی بسیار خوبی با مدیریت شهرستان داشتند و منابع مالی بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره را تأمین کردند.

طباطبایی، پروژه ایستگاه راه‌آهن ماهشهر، برق چمران، خور ماهشهر، باند دوم جاده امیدیه و پروژه‌های متعدد روستایی را طرح‌هایی از این دست برشمرد و متذکر شد: پروژه‌های بسیار خوبی با همکاری صنایع و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در منطقه در حال احداث و تکمیل است.

وی در پایان اظهار داشت: افتخار می‌کنم که در این مدت به عنوان یک اصول‌گرای پیرو ولایت توفیق خدمت‌گذاری به مردم این شهرستان را داشتم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هیچکس آقای طباطبایی شما هم خسته نباشی کارت درسته.اما این جور سرپرست بودن جالب نبود شما بایست فرماندار میشدی.اما راستش احساس میکنم حق حاج منوچهر حیاتی بود که تا الان میماند بعدش همه ماهشهریا یدست میشدند تا شما فرماندار میشدی..اما هردو شما برادرا چوب بی سیاستی نابلدی وبی بخاری نماینده رو خوردید .ای وای برما که چی فرستادیم مجلس...افسوس.راستی کسی به ایشون خبر داده که ۳تا فرماندارای حوزه اش رو عوض کردند..فکر نکنم بدونه حالا بدونه چی میشه ..بیخیال بابا
    • .. طباطبایی کیه بابا؟
  • نادر آقای طباطبایی چون تو این دولت فرماندار نموندی حالا افتخار میکنی اصولگرایی؟ آخه آموزش پرورشی رو چه به سیاست؟ برادر من از صدقه سر دولت بی لیاقت احمدی نژاد این چند سال فرماندار بودی.اگه مقتدایی فرماندار میزاشتت اونوقت افتخار میکردی اعتدال گرایی. برو بابا. بهتر که رفتی.
  • گاموري خدا قوت آقا سيد اميدواريم سكان داري هدايت شهر معشور خسته تان نكرده باشد مشكل از سيب زميني بودن نماينده شهره كه شما را عوض نمودند كاش اين سيب زميني را به مجلس نفرستاده بوديم توبه گرگ مرگه از ماست كه بر ماست
    • دامون از حاج حبیب تشکر میکنیم بابت پیگیری برای انتصاب منصور قمر.
  • reza پیرو خط ولایت یا خط پست و مقام؟