سرپرست جدید فرمانداری بندر امام برای رفع محرومیت ‌منطقه تلاش کند

خورنا: امام جمعه بندر امام خمینی گفت: سرپرست جدید فرمانداری باید از سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروی کرده و در راستای رفع محرومیت در این منطقه تلاش کند.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد تابش ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: نعمت آزادی، استقلال و ولایت فقیه از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی تصریح کرد: باید قدر این نعمت‌های بی‌بدیل را به خوبی‌ دانسته و در راستای محافظت از آنها تلاش کنیم.

امام جمعه بندر امام خمینی در ادامه به مشکلات شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام اشاره کرد و گفت: این منطقه باوجود امکانات فراوانی که دارد از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برد.

تابش اذعان داشت: انتظار می‌رود دولتمردان با یک مشی عادلانه نسبت به رفع این محرومیت‌ها تلاش کرده و سیاست‌های کلان دولت را پیگیری کنند.

وی متذکر شد: اگر این سیاست‌ها به خوبی پیگیری و اجرا شود همه به طور عادلانه از خدمات دولت بهره‌مند شده و گام مؤثری در رفع محرومیت‌ها برداشته می‌شود.

امام جمعه بندر امام خمینی اضافه کرد: سرپرست جدید فرمانداری باید از سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروی کرده و در راستای رفع محرومیت در این منطقه تلاش کند.

تابش ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که باید به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت‌ها استفاده و در راستای رفع محرومیت‌ها تلاش ویژه‌ای شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه بارها وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده و در همه عرصه حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند.

امام جمعه بندر امام تأکید کرد: بنابراین این مردم همیشه در صحنه شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و باید برای خدمتگزاری به آنها تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس فرمانداری بندر امام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟