سادات ابراهیمی: فرماندار شوشتر تغییر نمی‌ کند!

خورنا: سیدمحمدسادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی شب گذشته با اعلام این خبر گفت:  فعلاً برنامه ای برای تغییر فرماندار شوشتر در دستور کار استانداری  خوزستان نیست؛ سادات ابراهیمی این را هم گفت ،که در این خصوص با استاندار خوزستان هماهنگ است.

این در حالیست که ۱۲ فرماندار از مجموع فرمانداری‌های استان امروز تودیع و معارفه می‌شوند و استاندار خوزستان در جمع خبرنگار اظهار داشته است تمامی فرمانداران بجز فرماندار اهواز تا پایان سال تغییر می یابند و همچنین مردم شوشتر امیدوار هستند که  تغییرات بوجود آمده دردستگاه اجرایی استان شامل این شهرستان نیز گردد.

شوشتر مشکلات عدیده ای در زمینه های گوناگون دارد که نیاز است از اساس در سازمان اداری و دستگاهای اجرایی آن خانه تکانی جدی و حساب شده ای بوجود آید تا از گرفتاری ها و رنج مردم کاسته شود.

عمده ترین مشکلات مردم را می‌توان در حوزه‌های شهرداری، سازمان تأمین اجتماعی ، اداره کار، تعاون و امور اجتماعی و همچنین بهداشت و درمان دانست، اما مشکلات مجتمع کشت و صنعت کارون نیز یکی دیگر از دغدغه‌های مردم شوشتر است که باید با قید فوریت برای رفع آنها چاره‌اندیشی گردد.به نظر می‌رسد دستگاه اجرایی فعلی از حل این معضلات عاجروناتوان است.

خبر/ جهانگیر ترکستانی