فرماندار جدید آبادان یک تیم منسجم برای رفع مشکلات تشکیل دهد

خورنا: معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: از فرماندار جدید می‌خواهیم ارتباط مناسبی را با مردم و روحانیت شهر داشته و یک تیم منسجم را برای بهبود وضعیت کنونی آبادان تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرج‌الله خبیر صبح امروز در جلسه شورای اداری آبادان که با حضور معاون استاندار خوزستان و مسئولان آبادان در تالار غدیر این شهرستان به‌منظور تودیع و معارفه فرماندار جدید آبادان برگزار شد در سخنانی با اشاره به ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت امام راحل به ثمر نشست و ما باید پاسدار خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: فرماندار سابق آبادان زحمات زیادی را در این مدت متحمل شد اما باید به این نکته اشاره کرد که کار در آبادان و خرمشهر اراده آهنین می‌خواهد چراکه این دو شهر از شرایط عادی برخوردار نیستند.

معاون سیاسی استانداری خوزستان ادامه داد: در بین شهرهایی که در طول دوران دفاع مقدس موشک‌باران و اشغال شدند آبادان و خرمشهر بیشترین صدمه را دیدند و هیچ یک از شهرها شرایط آبادان و خرمشهر را نداشتند.

خبیر تصریح‌کرد: مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و.. در آبادان و خرمشهر وجود دارد که رفع آنها به تلاش بسیار و زمان نیاز دارد.

وی اضافه‌کرد: امیدواریم آیندگان نیز همانند گذشتگانی که برای آبادان و خرمشهر کار کردند بهتر و مثمرثمرتر برای این دو شهر فعالیت کنند.

معاون سیاسی استانداری خوزستان خاطرنشان‌کرد: دولت تدابیر ویژه‌ای را برای آبادان و خرمشهر در نظر گرفته است و برنامه‌هایی را برای ایجاد زیرساخت‌های این دو شهر دارد اما برای انجام بهتر کارها نیاز به حضور مردم و ایفای نقش آنهاست.

خبیر افزود: فرماندار جدید آبادان از نیروهای فعالی است که در حوزه سیاسی استانداری مشغول فعالیت بوده و استان را به خوبی می‌شناسد و با انگیزه برای کار در آبادان آمده است.

وی ادامه داد: از فرماندار جدید می‌خواهیم ارتباط مناسبی را با مردم و روحانیت شهر داشته و یک تیم منسجم را برای بهبود وضعیت کنونی آبادان تشکیل دهد.