برای نخستین بار در کشور: نشست هم اندیشی مردم برای حل معضلات اقتصادی مسجدسلیمان

خورنا: انجمن دوستداران مسجدسلیمان : برای نخستین بار نشست هم اندیشی نخبگان ، اندیشمندان ، هنرمندان و اهالی فرهنگ در جهت توسعه همه جانبه شهرستان مسجدلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا برگزار گردید.

این مراسم که با حضور بیش از صد نفر در تالار باغ معین اهواز صورت گرفت، در خصوص مشارکت فعالذ و پویای مردم هم راستا با سیاست های دولت بحث و تبادل نظر شد.
پرفسور کرم زاده چهره ملی و ماندگار و رئیس انجمن دوستداران مسجدسلیمان در این مراسم گفت : باید دلایل عقب ماندگی اقتصادی را با هم اندیشی و عقلانی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و راهکارهای اساسی و اصلی را برای برون رفت از این معضل پیدا نمائیم. این مهم بدست نمی آید مگر با مشارکت فعالانه مردم و دولت.
کرم زاده تصریح کرد: برای جبران عقب ماندگی و رسیدن به یک توسعه پایدار باید از همه ابزارها و ایده ها بهره برد . به همین منظور این انجمن دست همه ی اندیشمندان ، کارشناسان را که به نحوی بتوانند گامی در جهت توسعه این شهرستان بردارند به گرمی می فشارد.
وی در پایان اظهار داشت : نه دولت می تواند به تنهای بر مشکلات موجود فایق بیاید و نه مردم می توانند به تنهای نسبت به رسیدن به یک توسعه ماندگار اقدام نمایند لذا باید هم پا و همیار با هم در راستای بهبود وضعیت موجود اقدام نمائیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *