هفته خونین در ایذه

خورنا – کریم بندانی: صبح دیروز تعداد ۴ دانش آموز که از روستای آبراک ۱ از توابع شهرستان ایذه عازم مدرسه بودند در اثر برخورد با یک دستگاه مینی بوس یک تن از آنان در دم کشته و تعداد ۳ نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

این خبر حاکی است دانش آموزان که صبح زود از روستای خود به طرف روستای تکاب در حرکت بودند و به دلیل فاصله ی حدود دو کیلومتر و ناهموار بودن جاده در بین راه سوار یک دستگاه موتور سیکلت سه چرخ می شوند که در اثر نقص فنی موتور سیکلت به یک دستگاه مینی بوس برخورد و در این حادثه نعمت باقری در دم کشته ودیگر مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان اهواز اعزام شدند.
بازهم دانش آموز ایذه ای در کام مرگ
مقارن ساعت ۱۲:۲۰ ظهر هنگام تعطیلی مدرسه یک دانش آموز در روستای شبکوری از توابع شهرستان ایذه جان باخت.
این حادثه در حالی رغم خورد که یک دستگاه وانت بار که مشغول فروش میوه بوده پس از عبور از کوچه با تعدادی دانش آموز که روانه منزل بودند برخورد و متأسفانه در این حادثه ناگوار یک تن کشته و تعداد ۹ نفر دیگر به شدت مجروح شدند.پس ازآن مجروحان این حادثه را با ۳ دستگاه آمبولانس روانه بیمارستان ایذه نمودند.
عیادت رئیس آموزش و پرورش از مجروحین شبکوری
جواد آذرشب مدیر تازه به کرسی نشسته آموزش و پرورش ایذه در بیمارستان شهدای این شهر از مجروحان حادثه شبکوری عیادت کرد. آذرشب در کنار دانش آموزان مجروح در بیمارستان شهدای ایذه آنان را دلداری و از پزشکان بیمارستان خواست تا هرچه سریعتر در خصوص درمان آنان اقدام نمایند.
در پایان رئیس آموزش و پرورش ایذه از پزشکان و پرسنل بخش اورژانس تشکر و قدردانی کرد.
باز هم حادثه در محور ایذه – باغملک
یک دستگاه پژوه سواری که از مسیر ایذه به اهواز درحرکت بود در محور ایذه – باغملک واژگون و تمامی ۵ سرنشین آن در دم جان باختند در میان این جان باختگان دکتر عابدی که مدت چندین سال مدیریت یکی از داروخانه های این شهر را بر عهده داشت دیده می شد.
پیکر مرحوم دکتر عابدی امروز در میان حزن و اندوه مردم ایذه به طرف زادگاهش تشییع شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *