برگزاری اولین جشنواره انتخاب روابط عمومی‌های بر‌تر در خوزستان

خورنا: مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: اولین جشنواره انتخاب روابط عمومی‌های بر‌تر و مدیران ارتباط گستر استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جمال درویش‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: اولین جشنواره انتخاب روابط عمومی‌های بر‌تر و مدیران ارتباط گستر استان خوزستان با عنوان جشنواره سلام در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شروع هر حرکت و فعالیتی با کلمه سلام صورت می‌گیرد به همین دلیل نام این جشنواره که برای اولین بار در سطح استان‌ها برگزار می‌شود را سلام انتخاب کرده‌ایم.

مدیر جشنواره سلام با بیان اینکه کمیته داوران این جشنواره را اساتید دانشگاهی و صاحبان امر در رسانه تشکیل می‌دهند تصریح کرد: در این جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر بر اساس شاخص‌های ارائه شده از سوی کمیته داوران جشنواره معرفی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: اعلام روابط عمومی‌های بر‌تر جشنواره سلام در ۲۷ اردیبهشت ماه سال آینده و در روز روابط عمومی برگزار خواهد شد.

درویش‌پور اضافه کرد: این جشنواره در ۱۲ شاخص ارزیابی فعالیت‌های ارتباط درون سازمانی، پژوهش و افکارسنجی و آموزش، فرهنگی و هنری، فعالیت ویژه، روابط عمومی الکترونیک، کتاب و محصولات چاپی، اقلام تبلیغاتی، فعالیت‌های نمایشگاهی، فعالیتهای ارتباط رسانه‌ای، مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی با رویکرد اعتدال محوری و ارزیابی تحلیلی روابط عمومی برگزار خواهد شد.

وی مراحل جشنواره را اینگونه بیان کرد: پس از فراخوان جشنواره سلام و دریافت آثار از سوی روابط عمومی‌ها سپس آثار از سوی داوران ارزیابی می‌شود.

مدیر جشنواره سلام افزود: دستگاه‌هایی که آثارشان بر اساس شاخص‌های موجود به حد نصاب برسد به مرحله بعد که بازرسی میدانی است وارد خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را این‌گونه بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره این است که شاخص‌های استاندار را به روابط عمومی‌های استان معرفی کنیم تا دستگاه‌ها عملکرد خود را بر اساس این شاخص‌ها منطبق کنند.

درویش‌پور گفت: همه ادارات و شرکت‌های دولتی و غیردولتی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، موسسات علمی و دانشگاهی، موسسات فرهنگی، دینی، عملیاتی و رسانه‌ای می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.