محیط‌یاران دزفول به ۴ هزار نفر افزایش می‌یابد

خورنا: رئیس اداره محیط زیست دزفول گفت: تا پایان سال جاری تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش آموزش‌های محیط زیست به ۴ هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، فرهاد قلی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم آغازین فعالیت محیط یاران دزفولی که در دبستان معلم این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان در ایام دهه فجر برگزار شد اظهار کرد: این طرح آموزشی در سال جاری آغاز و تاکنون به ۲ هزار دانش‌آموز تعمیم داده شده است.

وی اضافه کرد: آموزش‌های ارائه شده به این دانش‌آموزان در ارتباط با حفاظت از محیط زیست است.

رئیس اداره محیط زیست دزفول با اشاره به اجرای دو مرحله‌ای این طرح خاطرنشان کرد: مرحله نخست طرح محیط‌یاران در این شهرستان انتخاب شده و مرحله دوم نیز تا پایان سال جاری و تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش آموزش‌های محیط زیست به ۴ هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیین آغاز فعالیت محیط یاران شهرستان دزفول پیش از ظهر امروز در دبستان معلم این منطقه برگزار شده است.

در این مراسم جمعی از مسئولان شهرستان و پرسنل اداره محیط زیست دزفول حضور داشته و ۵۴ محیط یار در این دبستان را معرفی کردند.

این طرح قرار است طی دو مرحله برگزار شود و اقدامی در راستای نهادینه کردن حفاظت از محیط زیست و پاک‌سازی محیط پیرامون زندگی‌مان است.

فعالیت محیط یاران به تازگی کار خود را آغاز کرده است و هم‌اکنون مرحله نخست اجرا را پشت سر می‌گذارد.