فروش شن و ماسه توسط شهرداری شوشتر از سر گرفته می‌شود

خورنا: شهردار شوشتر گفت: فروش شن و ماسه که از جمله تولیدات شرکت سنگ‌شکن شهرداری است در آینده نزدیک از سر گرفته می‌شود.

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شهرداری شوشتر معدنی غنی از شن و ماسه و کوپال دارد که می‌تواند منبع درآمد بسیار خوبی برای شهرداری شوشتر باشد ولی تاکنون از این بخش استفاده چندانی نشده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر نیازمند درآمد است، افزود: شهرداری شوشتر برای رفع مشکلات اعتباری خود نیازمند درآمد است و به این دلیل فروش شن و ماسه از معدن غنی شهرداری یکی از مجاری درآمدی است که باید در اسرع وقت فعال شود و در این زمینه منتظر کسب اجازه از شورای اسلامی شهر هستیم.

شهردار شوشتر تاکید کرد: بر اساس قانون شهرداری‌ها تعیین نرخ و مجوز فروش باید از سوی شورای اسلامی شهر تعیین شود و به این دلیل از سوی شهرداری در لایحه‌‌ای قیمت هر تن ماسه سه چهارم ۴۱ هزار ریال، شن سه هشتم ۳۸ هزار ریال، ماسه شسته ۷۵ هزار ریال، ماسه شکسته ۶۵ هزار ریال، ماسه بادی ۱۵ هزار ریال و کوپال ۱۹ هزار ریال پیشنهاد شده است.

دُر افزود: این قیمت‌ها تنها برای فروش محصولات در کارخانه شهرداری شوشتر است و هزینه حمل و نقل در این بخش در نظر گرفته نشده است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی که کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر فعالیت کمتری نسبت به گذشته دارد فروش مصالح می‌تواند در بهره‌وری صحیح از نیروهای انسانی و افزایش درآمد شهرداری نقش بسیار زیادی داشته باشد.