افزایش شکایت مردم از وضعیت گرانی کالاها در بازار شادگان

خورنا: معاون فرماندار شادگان گفت: سازمان‌های شادگان باید برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار از همه توان و نیروهای خود استفاده کنند زیرا شکایات متعددی در این خصوص به دست ما رسیده است.

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان از نظارت مضاعف بر قیمت‌های بازار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کنترل، تنظیم و نظارت بر بازار تنها وظیفه اداره صنعت، معدن و تجارت نیست بلکه همه مدیران اجرایی و دستگاه‌های متولی به ویژه اداره جهاد کشاورزی و تعاون روستایی باید برای خدمت‌رسانی به مردم وارد عرصه شوند.

وی ادامه داد: ارگان و سازمان‌های شادگانی باید برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار از همه توان و نیروهای اداری و پرسنلی خود استفاده کنند زیرا شکایات متعددی در این خصوص به دست ما رسیده است.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها نیز باید با عوامل سودجو و مخل نظم و ثبات بازار بر اساس شواهد مستند و قانونی برخورد کنند زیرا صرفاً با تهیه گزارش نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی همچنین عنوان کرد: محموله‌های غذایی نیز که از شهرستان‌های مجاور وارد می‌شود باید با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد و این مسئله برای همه اصناف و اتحادیه‌های شادگان تبیین و تشریح شود.

آلبوغبیش با بیان اینکه سیاست‌های دولت در تنظیم بازار، تنها حمایت از مصرف‌کننده نیست و چتر حمایتی دولت، حقوق تولید‌کننده و حتی توزیع‌کننده را نیز در بر می‌گیرد، ابراز داشت: ساز و کار تنظیم بازار، همکاری همه جانبه‌ای را می‌طلبد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این تلاش مضاعف برای تامین کالاهای اساسی مردم با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور، ضروری‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد که موظف هستیم به آن جامه عمل بپوشانیم.