استخدام قهرمانان ورزشی اهواز در سازمان آتش نشانی

خورنا: عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر اهواز گفت: در سازمان آتش‌نشانی چندین جای خالی وجود دارد که در این ارتباط آیین‌نامه ای برای استخدام قهرمانان تدوین شده است، که این موضوع برای حل مشکل اشتغال این عده استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هدایت ممبینی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهم ایستگاه‌های ورزشی که دارای تجهیزات فرسوده‌اند را سامان‌دهی کنند زیرا این وضعیت در خور شان جوانان نیست.

وی اضافه کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان باید انتخابات روسای هیئت‌های ورزشی را که تاثیر مستقیمی بر ورزش دارد، برگزار کند.

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر اهواز با بیان اینکه همچنین از او می‌خواهیم به حفظ قهرمانان ورزش استان بپردازد ادامه داد: بسیاری از ورزشکاران ما مشکل اشتغال دارند که باید به این وضعیت رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل جوانان ورزشکار ما به ویژه آن دسته که مقام آور و قهرمان هستند نباید مسائلی چون اشتغال و . دغدغه‌های این‌چنینی باشد و تنها تمرکزشان را باید بر روی کسب مقام و عناونی مختلف ورزشی معطوف کنیم.

ممبینی تصریح کرد: متاسفانگونه مشکلات، ورزشکاران را نسبت به ادامه این امور دلسرد می‌کند.ه این

وی با بیان اینکه امیدوارم با کمک شهردای اهواز و ارگان‌های دیگر تمهیداتی برای حفظ قهرمانان اندیشیده شود ابراز داشت: در سازمان آتش‌نشانی چندین جای خالی وجود دارد که در این ارتباط آیین‌نامه‌ای برای استخدام قهرمانان تدوین شده است، که از آن برای جذب این عده استفاده می‌کنیم.

بهتر است در این جاهای خالی از ورزشکاران و قهرمانان استان طبق آن عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر اهواز در پایان خواستار توجه ویژه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رفع مشکلات جوانان ورزشکاران شد.