نمایشگاه کتاب بهبهان برپا شد

خورنا: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، نمایشگاه کتاب در شهر بهبهان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب این شهرستان که به‌مناسبت دهه فجر افتتاح شد، اظهار کرد: این نمایشگاه از تا ششم اسفندماه سال‌جاری میزبان علاقه‌مندان و شهروندان به کتاب و کتابخوانی است.

عبدالله حسینی‌منفرد اضافه کرد: نمایشگاه کتاب را در میرزا شوقی این شهرستان برگزار کرده‌ایم تا شهروندان برای حضور در این مکان فرهنگی مشکلی از لحاظ تردد نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی چنین برنامه‌هایی در راستای ارتقای سطح علمی و فرهنگی شهرستان بسیار موثر خواهد بود و گامی مثبت در زمینه فرهنگ‌سازی ارزش‌ها و باورهایی چون دهه فجر بین نسل‌های مختلف است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان بیان کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود و مطمئنا چون تجربه‌های گذشته در این زمینه با استقبال بسیار خوبی مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب‌های این مجموعه با موضوعات مختلفی چون علمی، ورزشی، اجتماعی، تاریخی، داستان و رمان و … کودکان، نوجوانان، کودکان و بزرگسالان را همراهی می‌کند.

حسینی‌منفرد در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردمی برای حضور در این مرکز نمایشگاهی خاطرنشان کرد: در کنار این مجموعه کتاب‌ها، بخش ویژه‌ای به دهه فجر و عکس‌های و خاطرات روزهای انقلاب اختصاص داده شده است.