نماینده اهواز: عدم توجه به تعداد افراد خانواده در توزیع سبد کالا بی عدالتی است

خورنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم توجه به تعداد افراد خانواده در توزیع سبد کالای خانگی بی عدالتی است.

سید شکر خدا موسوی در خصوص توزیع سبد کالای خانگی عنوان کرد: توزیع سبد کالا برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه یک اقدام بسیار خوب و پسندیده است و هیچ کس در این مورد شکی ندارد.

وی افزود: همه ما در مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی به دنبال این هستیم تا از میزان فشاری که در این شرایط سخت اقتصادی بر قشر آسیب پذیر جامعه وارد می شود کاسته شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، دولت باید با صبر، حوصله و تعمل بیشتری در این راه گام بر می داشت اظهار کرد: متاسفانه توزیع این سبد کالا به صورت شتابزده انجام شد به همین علت موجبات نارضایتی اقشار جامعه را در پی داشت.

موسوی با اشاره به صف های طویل مردم برای دریافت این سبد کالا اظهار کرد: مرکز آمار و احتمالات کشور باید اطلاعات دقیق تری دراین خصوص ارائه می داد زیرا بخش عظیمی از قشر آسیب پذیر جامعه از دریافت این سبد کالا محروم شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این سبد کالا از لحاظ کیفی و کمی مورد انتقاد مردم قرار گرفته و در آن به تعداد افراد خانواده ها توجهی نشده و سبد کالای یک خانواده پنج نفره با سبد کالای یک خانواده ده نفره برابر است و این مسئله مصداق بی عدالتی است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، دولت باید در خصوص توزیع این سبد کالا تجدید نظر کند گفت: بسیاری از اقشار آسیب پذیر جامعه از دریافت این سبد محروم هستند به همین دلیل دولت باید توزیع این سبد را به صورت کارشناسی و با صبر و حوصله انجام دهد.

منبع: مهر