دو خبر کوتاه از اندیمشک

خورنا: شهرداری اندیمشک با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، ورزشی در ایام الله دهه فجر ، ایجاد نشاط و شادی بین مردم را دنبال می کند.

شهردار اندیمشک روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرای ویژه برنامه های متنوع در سطح این شهر آغاز شده است.

محمد شریفی مقدم افزود:چراغانی سطح شهر،برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده معظم شاهد،ارائه خدمات حمل و نقل شهری رایگان توسط ناوگان اتوبوسرانی از جمله این برنامه ها است.

وی عطرافشانی گلزار شهدا،برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و نیز قسط بندی عوارض شهرداری را از دیگر برنامه های این شهرداری در دهه فجر عنوان کرد.

** محفل انس با قرآن در الوار برگزار شد

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی،محفل انس با قرآن در سالن اجتماعات غدیر آموزش و پرورش الوار برگزار شد.

رییس آموزش وپرورش الوار در این مراسم گفت: تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن کریم و انس و الفت بیشتر با کتاب آسمانی ارتقاء روحیه معنوی آنان بسیار موثر است.

فضل الله فیضی افزود: دانش آموزان با انس گرفتن به آیات الهی نورانیت این معجزه آسمانی را وارد امور زندگی خود کرده و سبب سعادت خود می شوند.

وی گفت:در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی و قرآن تقویت باورهای دینی می تواند مانع بزرگی بر اهداف شوم دشمن باشد.

فیضی نقش ارزش های اسلامی و قرآنی را در شکل گیری انقلاب اسلامی مهم دانست و افزود: اساس شکل گیری نظام اسلامی بر مبنای قرآن و اسلام بوده است و باید این اعتقادات را در جامعه بیش از گذشته تقویت و تثبیت کرد.

دراین محفل معنوی قاریان فرهنگی ، دانش آموزان شرکت کننده به تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود انقلابی پرداختند.

سید فواد شوکاوی قاری برجسته قرآنی نیز در این محفل نورانی،به تلاوت آیاتی از کلم الله مجید پرداخت.