نخستین کشتارگاه صنعتی بلدرچین خوزستان در حمیدیه افتتاح می‌شود

خورنا: فرماندار حمیدیه گفت: نخستین کشتارگاه صنعتی بلدرچین استان خوزستان به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان تازه تاسیس حمیدیه افتتاح می‌شود.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه با اشاره به افتتاح نخستین کشتارگاه صنعتی بلدرچین استان خوزستان به‌مناسبت دهه فجر در این شهرستان تازه تاسیس اظهار کرد: این طرح مشتمل به دو شرکت به نام‌های آذین‌گستر و پاک‌سران است.

وی اضافه کرد: شرکت آذین‌گستر که بسته‌بندی مرغ و گوشت را بر عهده دارد با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از محل طرح‌های توسعه کشاورزی احداث شده است و تا ۲۱ بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی متولی این کار است و خوشبختانه شرکت آذین‌گستر تاکنون ۳۵ نفر اشتغالزایی را ایجاد کرده است.

فرماندار حمیدیه با اشاره به شرکت دوم این طرح خاطرنشان کرد: شرکت پاک‌سران به مدیریت رحیم بعاجی نیز با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده و تاکنون برای ۳۵ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: این شرکت، کشتار روزانه ۱۰ هزار قطعه بلدرچین را بر عهده دارد و مطمئنا ظرفیت پرورش بلدرچین در شهرستان را تقویت خواهد کرد.

فیوضی گفت: در این شهرستان بسیاری از مردم و روستائیان در خانه اقدام به تولید و پرورش بلدرچین می‌کنند که با راه‌اندازی این کشتارگاه می‌توانند منبع درآمدی برای خانواده‌های بومی باشد.

وی ابراز داشت: این کشتارگاه برای نخستین‌بار در سطح استان در این شهرستان راه‌اندازی شده است و حرکت مثبتی برای اشتغالزایی بومی خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی بلدرچین برای فروش داریم
  • ناشناس این کشتارگاه هیچ شماره تلفنی نداره واقعا