در کلان شهر اهواز هنوز هم مدرسه کانتینری وجود دارد

خورنا: نماینده مردم منطقه گلدشت از حوزه ششم شهرداری اهواز گفت: در منطقه گلدشت که درمحدوده کلان شهراهواز واقع است تنها یک باب دبستان کانتینری با ۴ کلاس درس مختلط بین دختر و پسر دارد.
صابرغافلی نژاد  دوشنبه در بیست و ششمین جلسه شورای شهر اهواز با اشاره به محرومیت های منطقه گلدشت گفت: تنها مدرسه این منطقه یک دبستان چهار کلاسه کانتینری و مختلط است که بیش از ۵۰۰دانش آموز دارد.
وی افزود: این منطقه حداقل دارای یک هزار دانش آموز است که به دلیل نبود مدرسه در خارج از منطقه به تحصیل مشغول هستند که بابت ایاب و ذهاب آنها هزینه زیادی روی دست خانواده های محروم منطقه می گذارد.
منطقه گلدشت در حد فاصل سه راه خرمشهر به سمت ملاشیه ( حدود ۲۰ کیلومتری مرکزشهراهواز) واقع و بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد .
نماینده مردم منطقه گلدشت اهواز نبود سیستم فاضلاب، فقدان آسفالت مناسب در خیابان های این منطقه، عدم وجود اتوبوس های خط واحد،نبود روشنایی معابر این منطقه، وضعیت نامطلوب بهداشت و کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی را ازجمله مشکلات این منطقه برشمرد .
وی بیان داشت : با توجه به اینکه برای ساماندهی منطقه گلدشت بودجه در نظر گرفته شده ،مسوولان باید به فکر مردم و حل مشکلات باشند.
نماینده مردم منطقه گلدشت گفت:گلدشت جزء مناطق محروم کلان شهر اهواز محسوب می شود و باید به وضعیت این منطقه نیز رسیدگی شود.
غافلی نژاد گفت: هم اکنون وضعیت آب های سطحی مشکلات بسیاری را برای تردد مردم به وجود آورده است و شهرداری هیچ گونه خدماتی برای حمل زباله این منطقه در نظر نگرفته است.
وی ادامه داد:وجود بازار های سنتی در منطقه گلدشت وضعتی بدی را بوجود آورده که برای ساماندهی آن نیز شهرداری منطقه باید چاره ای بیندیشد.