ترمینال درون استانی آبادان تا اواسط اسفند منتقل شود

خورنا: فرماندار آبادان گفت: ترمینال درون استانی این شهرستان باید تا اواسط اسفند به مکان جدید منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به مصوبات جلسه قبل این شورا اظهار کرد: با وجود اینکه شهرداری اقدامات لازم را در زمینه احداث ترمینال جدید در مکان تعیین شده انجام داده است متاسفانه هنوز شاهد عدم جابجایی این ترمینال هستیم.

وی با انتقاد از تاخیر ایجاد شده در زمینه جابجایی این ترمینال افزود: شهرداری تا اواسط اسفند فرصت دارد نسبت به جابه‌جایی ترمینال درون استانی به مکان جدید اقدام کند.

فرماندار آبادان ادامه داد: یکی دیگر از مصوباتی که در اجرای آن کم‌کاری شده است احداث میدان برای انتقال عرضه‌کنندگان دام است.

ایلخاص‌زاده تصریح‌کرد: عدم جدیت در اجرای این مصوبه موجب شده است تا روز به روز بر تعداد عرضه‌کنندگان دام در ابتدای ورودی شهر از جاده قفاض افزوده شود.

وی اضافه‌کرد: این در حالی است که برخورد چندان محکمی با آنها انجام نمی‌شود و با توجه به اینکه این جاده در ورودی شهر قرار دارد چهره بسیار زشت و نامناسبی را برای آبادان ایجاد کرده است.

فرماندار آبادان خاطرنشان‌کرد: بر این اساس  ۱۰ روز به شهرداری مهلت داده می‌شود نسبت به ایجاد شرایط لازم برای انتقال ان عرضه‌کنندگان به میدان دام اقدام کند.

ایلخاص‌زاده افزود: در زمینه قلیان نیز باید متولیان امر در این خصوص با جدیت وارد عمل شوند و هرگونه مجوزی در این خصوص نیاز باشد دادستانی آبادان اماده همکاری است.

وی گفت: یکی دیگر از مصوبات در زمینه فاضلاب بیمارستان طالقانی است و این مسئله باید توسط مسئولان دانشکده علوم پزشکی از طریق وزارت بهداشت پیگیری شود.

فرماندار آبادان ادامه داد: باتوجه به نزدیکی به ایام پایان سال شهرداری باید در زمینه نظافت، زیباسازی و نخاله‌برداری در همه مناطق سطح شهرستان اقدام کند.