پروژه‌های شهرداری شوشتر سرعت مناسبی دارند

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: پروژه‌های شهرداری شوشتر از سرعت مناسبی برخوردار هستند و به این دلیل باید کوشید تا این روند ادامه داشته باشد.

غلام سلطانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در حال حاضر پل صدرا از سوی پیمانکار در حال اجراست و مشکل خاصی نیز در تامین اعتبار و اجرای این پروژه به‌وجود نیامده است.

وی گفت: پیاده‌رو سازی بلوار عمار و ملاصدرا نیز در حال انجام است که در هفته‌های گذشته به دلیل بارندگی با تاخیر همراه بوده است ولی از روزهای آینده فعالیت در این پروژه از سر گرفته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: توقف در برخی پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبار نیست و شرایط جوی باعث شده است تا این مشکلات به‌وجود آید و در تلاش هستیم تا از شرایط پایداری هوا در هفته‌های آینده بیشترین استفاده برده شود.

سلطانیان خاطر نشان کرد: مردم با مشاهده شرایط موجود در شهر تغییرات مثبت را احساس می‌کنند و به این دلیل باید تلاش‌ها مضاعف شود و در این بین از همه ظرفیت شهرداری باید استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر از توان موجود در حال بهره‌گیری است و استفاده از شرایط کنونی باید به بهترین وجه ممکن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش کارگران شهرداری شوشتر به دلیل عدم پرداخت حقوق‌های معوق خود در شهرداری شوشتر دست از کار کشیده بودند.