نماینده شوشتر: دولت در بررسی مشکلات خوزستان زمان را از دست ندهد

خورنا: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در بررسی کارشناسی مشکلات خوزستان زمان را از دست ندهد و برای این مسئله زمان‌بندی به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: دولت در سفر به خوزستان مشکلات استان را از نزدیک مشاهده کرده است و مردم انتظار دارند تا در این زمینه تلاش جدی آغاز شود و مشکلات روز به روز برطرف شوند.

وی با اشاره به اینکه دولت در تحقق وعده‌های خود سرعت عمل را در دستور کار قرار دهد، اذعان کرد: در رفع مشکل آب شرب خوزستان دولت به وعده خود عمل کرده است و به این دلیل تا حد زیادی شاهد هستیم که مردم اهواز از آب شرب سالم بهره‌مند شده‌اند و این گام نخستین برای رفع مشکلات مردم اهواز است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت تلاش کرده است تا وعده‌های غیرقابل اجرا به مردم ندهد، گفت: دولت در سفر به خوزستان کوشیده است تا معقول رفتار کند و از دادن وعده‌های غیرقابل اجرا و توخالی حذر کند.

وی بیان کرد: در این زمینه نیز در خوزستان تدبیر زیادی به کار برده شد تا این سفر از مسیر خود خارج نشود.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به سفرهای دولت پیشین به خوزستان خاطر نشان کرد: در دولت نهم و دهم تنها بر روی کاغذ محرومیت زدایی شد و تاثیر خاصی از این محرومیت‌زدایی در خوزستان مشاهده نکردیم.

وی در پایان گفت: شایسته است که دولت در بررسی کارشناسی مشکلات خوزستان زمان را از دست ندهد و برای این مسئله زمان‌بندی به مردم ارائه کند.